15 augusti, 2012

Ooops...

Nu var det allt ett tag sen jag skrev något på bloggen men om jag ska vara ärlig så finns det kanske inte så mycket att uppdatera om just nu.
Eller så kanske det gör det men lusten har inte riktigt funnits där men nu så... 
Undrar dock om det är någon som har saknat mig??

I måndags började gubben jobba igen efter 4 v sem.
På något sätt kändes det helt ok för till vintern är han ledig i mer än 6 v med mig & Oscar. Mysigt att honom hemma hos oss. Då kan vi julpynta ihop, köpa julklappar & vi slipper stressa med att få allt gjort i det nya huset som ex tapeter, det kan vi ta senare i år.

Idag började även Becka skolan igen.. känns konstigt att vara själv med Oscar för det har varit trevligt med sällskap plus att hon har hjälpt till så mycket.

Nu är vi mitt uppe i packning & försäljning/bortforsling/rensning av möbler.
Vi kan inte ta med oss allt & vill det inte heller utan vi vill köpa nytt.
Behöver inte vara helt nytt utan det kan vara Loppis oxå men ombyte förnöjer.
Just nu är det tomt.. & mer tomt kommer det att bli för det packas varje dag (med paus naturligtvis). Det staplas kartonger både högt & lågt.

Hallen men ingång till storarummet.


Storarummet.



Idag tar vi ändå en dag & bara pausar.. har ingen riktig kraft eller lust till att packa något plus att jag har huvudvärk så det blir en lugn dag.

Har idag ändå trots utan kraft haft premiärbadet i diskhon i köket.
Det plaskades, busades & blött blev det men det är ju bara vatten :)


En glad kille i badet.


Nu är det snart dax för lite lunch sen ska jag vila me min lille kille & kanske orkar jag packa någon kartong eller fler i em.


Hanna


1 kommentar:

  1. Roligt att du skrivit lite i din blogg. Jag har saknat dig men förstår att du/ni har fullt upp med att packa inför flytten. Jag har passat Oscars kusiner idag ett par tim i em. Ska även hälsa från Ulla i USA som ringde idag. Hon önskar er lycka till med flytt och nya lägenheten. Marianne

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!