02 augusti, 2012

Jisses!!

Idag blev det bekräftat.
Vi har fått sålt vår lägenhet & på måndag blir det kontraktsskrivning med köparen. Tjohooo... 

Eftersom vi fått en köpare som gärna vill flytta in tidigare kontaktade jag familjen som bor i "vårt" hus om det gick att flytta tidigare. Gissa om hon blev glad, hon vill GÄRNA flytta tidigare då hon ska till en annan stad & barnen ska börja skolan.
Så istället för flytt den 1 okt blir det nu 31 augusti, det innebär att vi helt plötsligt flyttar om ca 4 veckor.


Idag har både jag & Becka (tösen) börjat packa. Jag har redan fått ihop 4 kartonger & mer kommer det ju bli, garanterat.
Har idag gjort adressändring, det har jag inte gjort på 12 år. Imon blir det att kontakta elbolag, sophämtningen mm mm.

På söndag har vi tagit en tvättid för att tvätta upp lite gardiner, köksmatta & annat i textilväg som inte behöver användas just nu.

Nu när allt är spikat & klart så har vi lite möbler till försäljning, kanske något som du vill ha eller känner någon som är intresserad??

Matsalsmöbel.
1 vitrinskåp, 1 bord med 2 iläggsskivor & 6 stolar + 2 karmstolar.
(allt i samma serie, köpt för 20 år sen men väldigt fint)
8000 kr, vid snabb affär blir det billigare.



Markör Tv-möbel (utgått fr Ikeas sortiment)
300kr
I brunlaserad ton & är inte skadat.

Tv-möbeln med öppna luckor.

Hanna


2 kommentarer:

  1. Å så spännande, bara 4 veckor kvar. Kommer ihåg hur det var att packa låda efter låda, trodde inte det skulle ta slut. Får hoppas på att det blir en fin höst så ni kan njuta lite på eran uteplats. Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh de hoppas jag oxå. Om inte annat så ser man fram emot årstiderna på ett helt annat sätt nu, konstigt att det redan har ändrats men kul är det.

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!