24 augusti, 2012

Facebook-grupper.

Det finns en uppsjö av grupper på FB som man kan vara med i, antingen som stöd eller lite för en kul grej men en grupp som är kanon är "Borås Loppis".
Kika runt där ni bor & kolla om ni har en Loppis-grupp för här har jag gjort bra affärer.

Jag har sålt:
Tallrikar (me flera år på nacken) 100 kr
Nya tallrikar som var felköp 180 kr
Bord 30 kr
Garderob 600 kr
Högtalare & förstärkare 100 kr
2 äldre stolar 150 kr
Hokus Pokus stol 250 kr
Tv-skåp 400 kr
Rosa bokhylla 50 kr
Karaff & 2 glas fr Eva Solo 160 kr








Jag har skänkt:
Blöjtunna fr Startpaketet man får som gravid 
En byrå

Jag har köpt:
Bumbostol 180 kr
Oscars favoritsnutte som var ny 25 kr
Mindre avnänd Bobycar 100 kr

Dessa fynd har jag gjort på "Borås BarnLoppis".







(Finns säkert fler "varor" som jag sålt men kommer inte ihåg fler)

För liten ansträngning med att ta kort på det som ska säljas & lite tid framför datorn så har vi tjänat en hacka på sådant som vi inte vill ha med när vi flyttar, bra va??

Hanna

2 kommentarer:

  1. Älskar loppisar. Vi har ett här i Floda, öppnar snart igen efter sommaruppehållet. Hoppas hitta en massa saker att fynd då.
    Perfekt att både skänka och köpa när man ska flytta. Hoppas det går bra med packningen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just Loppisgruppen på FB har varit kanon. Sålt mkt & det vi inte fått sålt har vi skänkt till bättre behövande. Känns gott för hjärtat att kunna hjälpa någon.

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!