07 augusti, 2012

Packa pappa Pekkas kappsäck.

Så här ser det ut i storarummet idag.. kartong efter kartong efter kartong... man tror ju aldrig att det ska ta slut men vi har fått väldigt mycket gjort på några dagar.

Lite svårt att vi för mindre än 4 veckor sen intresseanmälde oss till en lägenhet som vi var väldigt intresserade av. Ett parhus på 4 rok.

Vi hade sådan otrolig tur att det inte är sant.
Kikade på lägenheten (som är som ett hus så jag kommer skriva hus i fortsättningen) & fastnade direkt. Kontaktade hyresbolaget & 5 dagar senare skrev vi kontrakt.

Igår skrev vi kontrakt med köparna av vår lägenhet & det firade vi med att köpa Thai-mat, allas vår favorit.
Tänk att vi sålt. Måste säga att det är lite blandade känslor men det ska gå bra.

Imorgon onsdag ska farmor/svärmor ta Oscar en stund på dagen så vi kan rensa vinden.
Jag måste säga att ångesten har börjat komma för gissa om det är mycket skit där.. phu.

Fördelen med flytt är just rensning men att det kan vara så jobbigt att göra det.

Becka har lovat att hjälpa till så vi är 3 stycken.

Vi har fått sålt Tv-möbeln som vi inte ville ha med oss, ingen har ringt på matsalsmöblerna & jag tror de är svårsålda. Ingen som vill ha så stora möbler längre.

Är du intresserad av garderoben på bilden under så hör av dig, den är till salu för
900 kr.




2 kommentarer:

  1. Saknar dina inlägg, du måste ju uppdatera oss om vad som händer i ditt liv. Hälsar ett bloggfans

    SvaraRadera
  2. Saknar dina inlägg, du måste ju uppdatera oss om vad som händer i ditt liv. Hälsar ett bloggfans

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!