04 januari, 2015

Äntligen.

Idag har vädret visat sig från bästa sidan.
Kallt men med solsken.

Efter frukost kom Oscar o jag ÄNTLIGEN ut. Mina krafter har varit som bortblåsta då jag varit sjuk i snart 1 vecka (idag var 1a dagen det kändes bättre).
Vi hann aldrig gå ut när snön va här julveckan för då var Oscar sjuk.

Man kan lugnt säga att vi haft otur med sjukdomar denna vintern.
Jag har ALDRIG varit sjuk så mycket som nu.

Ute lekte Lille bus med grannbarnen.
Han cyklade o försökte klippa gräset utan framgång.

Fick nya krafter av lite luft o jag känner mig plötsligt mycket bättre.
Nu väntas inte jobb förrän på onsdag så jag hinner vila lite till o få tillbaka all kraft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!