24 januari, 2015

Vilken natt.

När jag är ledig så vill jag kunna sova ordentligt o vila mycket för att ladda batterierna inför nästa arbetspass.

Ja, det funkar väl sådär för mig.

Somnade vid 23 tiden igår o strax innan kom Oscar o ville sova jämte oss.

Han tar plats den lilla killen o drar sig mot min sida alldeles för mycket.
Jag sover dåligt, får en fot i ryggen som är kall, en hand i ansiktet o små snarkningar i örat.
Det är mysigt många gånger men ibland blir det för mycket.

När klockan var strax innan 4 gav jag upp.
Klockan 4.08 stod jag i köket o var pigg som en mört o det ger sig tillkänna nu.

Tanken var att vi skulle gå på mässa på morgonen. Res-& matmässa men jag stannade hemma. Inte av trötthet utan en besvärlig mensvärk.

Väntar nu på att de ska komna hem.
Ser fram emot lite vila efter lunch med mina killar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!