07 januari, 2015

Nu var det vår tur.

Har emellanåt hört på jobb o av vänner att det blivit felinformerade av dagis.

Idag hände det oss.
Tänkte ringa på morgonen o säga att Oscar kommer då vi varit hemma mycket av december månad, sjuka o lediga.
Av artighetsskäl.

Ingen svarar.
Ringer flera gånger.
Ingen svarar.
Fel nummer?
Nä.

Kontaktar till slut verksamhetschefen på kontoret som säger att det är stängt idag. Utvecklingsdag.

Va???
Stängt??? Jag ska ju jobba ikväll!!

Den infon har vi helt missat.

Eftersom vi varit dåligt närvarande så har vi missat detta men mail/brev/telefonsamtal kan man kosta på sig.
Eller?

Första gången på snart 2 år som jag är besviken men det kommer gå över.
Va bara tvungen att få ur mig detta.

Ett toppendagis för övrigt o underbar personal men imon ringer vi igen för att verkligen få bekräftat att de har öppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!