24 januari, 2015

Nostalgi.

Dagen har varit seg men ack så bra.

Efter 2 timmars vila slängde jag i lite röd hårfärg medan gubben gjorde semlor.
Han gillar semlor med vaniljkräm i o jag med mandelmassa så det blev båda sorter.

När jag sen kom ur duschen hörde jag 90-tals musik strömma ur högtalaren. Gubben hade satt på Nostalgilistan på Spotify. E-type, Da buzz, Corona,  Pandora, 2 unlimited mfl.
Väl nere stod ett glas vitt o väntade o han min stora kärlek rullade köttbullar.
Vi har tänkt att bli bättre på att äta mycket mer hemmagjord mat (frysa in) än halvfabrikat som man annars gör en stressig vardag.

Kvällen blir lugn. Lite film o innan dess blir det Ronja på barnkanalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!