22 februari, 2016

Det står still.

Jag har inte packat eller grejat på snart 1 vecka. Det är jättejobbigt att inte klara av att göra något.
Varför?
Jo. Min ryggvärk har fortsatt o har nu även ont i magen.
Funderar på att ringa Vårdcentralen imorgon. Orkar inte ha ont längre.

Visst hjälper värktabletter men det kan jag ju inte äta hur länge som helst.

Oscar gör mig sällskap här hemma. Igår kräktes han 2 gånger o vi trodde det va magsjuka. Sen kom det inget mer men nu är förkyld med hosta. Nu vilar vi till på torsdag då jobb väntas igen.

På bilderna ser ni röran o de tomma väggarna som vi bor i just nu. Kartonger o det börjar eka, speciellt på övervåningen.
Det har varit så sen i onsdags. Hoppas gå krafter tillbaka för att sätta igång igen.
Kliar i hela kroppen.

1 kommentar:

  1. Usha, krya på dig. Hoppas det inte blir långvarigt. Kram Tina

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!