18 februari, 2016

Värsta värken.

Jisses va jag har ont.
I ryggen.

Värken kom smygande under em igår o blev bara värre o värre.
Många tårar har kommit pga dels värk plus att jag blir så irriterad/ledsen o arg för att jag INTE kan göra något.

Jag är INTE den som sitter still en ledig dag.
Hade många planer inför dagen men inget är gjort. Inget.

I morse fick lille Oscar hjälpa mig med byxorna o jag är så glad över dotterns sportlovsvecka som då varit en hjälpande hand. Hon fick laga lunch till oss 3 idag.
Jag klarade av att laga middag men det är allt.

Vid 2 tillfällen har jag somnat till idag.
Sovit 4 timmar totalt under dagen. Storasyster tog väl hand om sin lillebror som tidigare i morse bäddade med täcken framför tv på övervåningen. Anledningenr att bäddsoffan flyttat ner på nedervåningen.

Soffgruppen blev nämligen såld igår. Jippie!!
Den hämtas i helgen o eftersom den är rentvättad så bestämde vi oss för att inte använda den mer.

Från o med igår blir det provisorisk lösning framför tv o det funkar.

Imorgon blir det en sjukdag för mig. Ryggen klarar inte av arbete... än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!