24 februari, 2016

Reklamation o Vårdcentralen.

Igår hämtade vi paketet med sakerna jag beställt på rea på Ica:s sida. Glad över att jag äntligen fick kakfaten med glaskula men ledsen över att formen var sönder.

Den va inte lite sönder heller. Ser ut som de kastat paketet rejält o hoppat på den.

Ica kommer ersätta mig med en ny.
Tack!

Idag kontaktade jag VCT (vårdcentralen) o vilken tur att jag i lördags bytte Vct som framöver komma ligga 10 min promenad från hemmet.
Anledningen var min ryggvärk.

Eftersom värken satt så långt ner i ryggen trodde jag det var njurarna.
Allt såg bra ut via prover o Dr konstaterade att det var en spänd rygg som värker.
Ordination blev vila o massage så nu ska jag sätta gubben i arbete.

Nu blir det vila ännu några dagar (tycker jag vilat tillräckligt) o jobb väntas inte förrän på tisdag då jag ändå blir hemma med förkyld liten kille.

Hoppas på en bättre vecka nästa vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!