29 februari, 2016

Ge oss styrka.

Denna dagen började konstigt.

Tanken var att Lille bus skulle spendera morgonen hos farmor medan gubben o jag skulle utföra ett ärende.

Det blev inte så.

Gubben vaknade med yrsel o det har hållit i sig hela dagen.
Klockan är snart 16 på em o stackarn ligger fortfarande.

Oscar o jag trotsade alla sjukdomar (han förkyld o jag ryggvärk) o gick ut 1 timma.
Satt på en stol i solen med kaffe o kikade på liten som hade kul i snön.
Värktabletter gör sitt så att säga med ryggen. Hoppas det släpper snart.

Imon blir det jobb för min del.
Har då varit hemma i 14 dagar. 4 dagar sjuk o 2 dagar VAB så jag har inte förlorat så jättemycket. Får försöka jobba ett extrapass för att få in de förlorade pengarna.

2 kommentarer:

  1. Nu kan jag kommentera från mobilen. Men datorn går inte. Konstigt.
    Hoppas ni mår bättre. Här går förkylningar bara runt. Kram Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Konstigt, jag kan inte skriva inlägg från mobilen o mina kommentarer blir anonyma hos dig.. knas! Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!