03 februari, 2016

Rabatt.

Inatt vaknade jag vi halv 2 o dunkande huvud till max. Tog tabletter o försökte sova igen men 4.10 gav jag upp. Tänkte att dusch o kaffe skulle hjälpa men nej då.
Det fick bli en vilodag för mig o vad passar inte bättre än lite nätshopping?

Vem kan då motstå 50% rabatt?
Inte jag.

Idag har Jotex just 50% rabatt på ALL belysning.

Jag klickade hem en bordslampa.
Köpte en till gubben min (läs till mig) i julklapp o nu när vi får 2 st tänkte jag ev ha de i ett fönster i nya huset.

Gillar den enkla designen o tänker ev byta skärm som jag inte är överförtjust i eller piffa upp den lite men det återstår att se.

1 kommentar:

  1. Det var svårt att kommentera på din sida numera. Det verkar inte funka.
    Vilken fin lampa. Önskar fortfarande att jag ska hitta en lampa till sovrummet. Men ingen framgång där. Hoppas ni hitta mycket fint på Ikea.

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!