09 oktober, 2013

Fy.

Det gör så ont i mitt mammahjärta av att se/höra min lille bus så dålig.

Det började med hosta som blev snuva o nu har han segt snor, röda prickar i hela ansiktet, feber (38.4 - 39.0) och jobbigt med andningen pga slem.
Han får regelbundet med febernedsättande men det ger ingen god effekt o mat ska vi inte prata om.

Kontaktade BVC idag som trodde att det var ett virus, avvakta någon dag men jag kommer ringa igen i morgon för nu har jag misstankar på att det kan vara RS virus.
Prickarna i ansiktet tror vi är pga saliv/snor för det irriterar huden något enormt o kan ju inte torka av honom nattetid.

Vill bara att min lilla kille ska bli frisk igen.

2 kommentarer:

  1. Älskade lille Oscar som är så dålig. Det gör även on i mitt farmorshjärta när jag läser om hur dålig han är och önskar att jag kunde överta sjukdomen från honom. Önskar av hela mitt hjärta att han blir bra snart. Du gör klokt i att ringa BVC imorgon igen och se till att han får någon slags krya på sig medicin. Puss från farmor

    SvaraRadera
  2. Uscha, hemska sjukdommar. Vilka utslag stackaren har fått. Inte kul med en näsa som riner så och och som man inte får rent. Lidder med er, hoppas han mår bättre i morgon, kram

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!