26 oktober, 2013

Spontanresa o kanske nya tapeter??

Igår var det fredag o tanken var att vi skulle åka en sväng till Knalleland, gjorde oss iordning o hoppade in i bilen vid 10.
När vi körde ner för gatan så frågade Jörgen om vi skulle åka en sväng till Ullared istället??
Eh.. hm.. men, vi har ju inte med oss något till Oscar.

Vi vände bilen o packade med skötväska, banan, vatten o en flaska välling o körde till Ullared i stället.
Fullt på parkeringen men fick en bra plats o småshoppade lite. Kompletterade lite julklappar för det blev verkligen spontanshopping o det var bara kul.

Väl hemma däckade vi alla 3 i sägen o vaknade inte förrän vid 18 på kvällen, middagen skulle göras o vår lille bus kom inte i säng förrän vid 22-tiden men är man ledig så får det bli spontana resor o sena kvällar ha ha ha...

Idag har det ta mig fasen regnat hela dagen men åkte en sväng till Borås Biståndscenter för jag ville kika på lite gamla ting bl a lite porslin/kakfat men hittade inget.
Fick bli en tur till Rusta istället o där såg vi att de hade 25% rabatt på tapeter (ja, de har skitsnygga tapeter) så det blir nog ett köp till köket o kanske blir jag av med fondväggen i storarummet samtidigt? Gillar inte den tapeten.

Just nu är gubben på övervåningen o gör rent i badrummet/badkaret, Lovely. Själv har jag precis betalat alla räkningar, roligare nöje kan man ha en lördag men skönt att det är gjort.
Snart dags för lite mat i form av Fondue. Gott.

Önskar Er alla en trevlig lördag!!



On the road again...
 
 

 
 


Jul inspiration nr 1 köptes idag,
kommer garanterat bli fler :)
 
 
Gammal bild från i somras men här är fondtapeten jag vill bli av med.
 

2 kommentarer:

  1. Älskar dessa jultidningar, har redan inhandlat en och fler blir det, väntar just nu på Amelia jul som kommer ut den 29.
    Kul med lite nya tapeter. Det gör mycket för ett rum.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar också alla former av jultidningar, mysigt att bläddra i. Amelias köper jag VARJE jul, ingen jul utan Amelia ;)
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!