01 oktober, 2013

GlossyBox

Man får olika skönhetsprodukter i en fin kartong
1 gång i månaden direkt i brevlådan för 139 kr.


Länge funderade jag på att prenumerera på boxen från GlossyBox men tog mig aldrig tid till att göra något åt saken förrän för en tid sedan.
.
Eftersom jag inte köper en massa underlagskrämer, dag- eller nattkrämer så tänkte jag att detta kunde vara något för mig o idag fick jag första paketet.

I septemberpaketet fanns:
 
1 Nagelbalsam från Trind
1 Skummande duschkräm
1 Schampo
1 Läppglans
1 Highlighter (smink)
2 Frivisningar på film
1 Ögongelemask

6 kommentarer:

  1. Vad kul!

    Jag har tänkt beställa Glossybox när jag kommit ner x antal kilon. Tycker det är en kul sak och passar verkligen mig som älskar smink och diverse skönhetsprodukter :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det kul o det är roligt att få en liten överraskning varje månad :)

      Radera
  2. Häftigt! Vilken snygg tjej du kommer att bli med allt det där fina sminket. Måste vara jättekul att få oh kanske du får dela med dig till dottern eller hur???Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snygg kommer jag ALRIG bli men kul att testa lite nytt o givetvis delar jag med Becka, hon får det jag inte vill ha, hahaha... Kram

      Radera
  3. Inget som tillhör detta inlägg. Men du fråga var Antons svart byxor med huvud kom i från. Har hittat ett dansk sida med just dessa byxor. Lite dyrt att beställa därifrån. Men jag skickar länken
    http://shop.idat.dk/gb/product/baggy-bukser-sort-med-logo-3126/

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!