11 februari, 2014

Ett ljus är tänt!

Ikväll tänder jag ett ljus för en vän som somnat in.
Min dotters bästa barndomsvän har förlorat sin mamma, alldeles för tidigt ♥

Nyheten blev som en chock för oss.

Kontakten har sporadiskt runnit ut i sanden men minnen, tankar, funderingar, saknad o kärlek fanns där ändå. Inget man sopar under mattan.

Efter sig lämnar hon sin son som i mina ögon fortfarande är 5 år, med smutsiga ben av all lek i sanden, torkad glass runt munnen, badar som en fisk i vattnet när vi är iväg vid sjön eller när Becka är med i badkaret, leker med sin lastbil i sandlådan eller åker rutschkana på flaket på lastbilen.
I själva verket är han en tonåring som är på väg in i vuxenlivet!
Önskar honom allt gott o hoppas framtiden ser ljus ut

Om du läser detta M så ska du veta att vår dörr ALLTID står öppen för dig.
Om så bara för en kram ♥
Du är en i vår familj o vi älskar dig!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Idag dansar du med Änglarna o du får träffa din familj/vänner som väntat på dig!
Dansa lugnt o spara en till mig när vi en dag ses igen! 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


6 kommentarer:

  1. Jag tror jag vet vem det kan vara och får också skicka en tanke till henne o hoppas liksom du gör att hon får dansa med alla vackra änglar som mött upp henne. Hälsningar svärmor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du vet vem det är o nu har hon lämnat oss för att dansa med Änglarna.
      Varma styrkekramar skickar vi alla till hennes fina pojk!

      Radera
  2. Usch, vad tråkigt. Ingen vidare att förlora någon när man är så ung, du om någon vet ju hur det är. Kram Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, om någon vet så är det jag o mina syskon.
      Saknaden efter sin mamma/pappa kommer ALLTID finnas.
      Kram

      Radera
  3. Svar
    1. Tack & trevligt med en ny kommenterare o ny bekantskap!!

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!