15 februari, 2014

Frukost.

Frukost sägs vara dagens viktigaste mål.
Jag är ingen frukostmänniska om jag inte har sällskap. Måste ha sällskap.
Därför blir det oftast bara frukost för mig på helgerna.

Jag kan inte äta för tidigt. Det växer i munnen. Sen barn har jag ätit dåligt på morgonen.
Innan jobbet då jag går upp vid 5 blir det bara en slät kopp kaffe, mackan äter jag sen vid 9-tiden.

Bästa frukosten är ju ändå den man får på hotell.
Visst kan man fixa en sådan frukost själv men på hotell slipper du göra något.
Allt är redan klart.

Imorgon söndag ska jag avnjuta en hotellfrukost. Längtar redan.

Ha en go lördag ♥

1 kommentar:

  1. Oj, det är för mig dagens viktigaste, måste ha frukost nästan medesamma när jag går upp. Så jag tycker det är jättejobbigt om man sover borta, och det kan dröja nån timme innan man får frukost. Vi sådana tillfällen tar jag med mig nån protein dryck som jag tar innan.
    Hoppas frukosten smaka bra idag i alla fall.

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!