26 februari, 2014

Kinder Schoko Bons



Någon som är sugen på choklad med lite Crunch?
Testa då dessa nya Kinder Schoko Bons, ljuvlig choklad med ett innehåll med lätt smak av hasselnöt.

Jag har lite godis för provsmak hemma så har du vägarna förbi så får du gärna kika in.

I helgen bjöd jag både kollegor o patienter på lite choklad, de var mycket omtyckta.

Är du intresserad av att få hem gratis produkter som du sen ska sprida o introducera för vänner/familj/kollegor mm så kika på buzzador.com eller kontakta mig.
Jag gör detta o har fått många trevliga produkter att sprida vidare.
Testa vettja.

Ps, det är gratis.

5 kommentarer:

  1. Provsmakar gärna om det finns någon kvar på fredag när jag passar Oscar. Vill också gärna vara med i Buzzador. Kan du ordna det?
    Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns att provsmakas på fredag när du kommer :)
      Ge mig din e-mail adress så ska jag skicka en inbjudan till att bli Buzador.
      Kram

      Radera
  2. Det lät ju intressant, kanske man ska passa på att testa på. Har du varit med länge?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte exakt hur länge jag varit med men det är ett par år.
      Skicka mig din e-mail adress så skickar jag en inbjudan tillbaka till att bli en Buzzador.
      Kram

      Radera
  3. Jag har varit inne på hemsidan och läst lite, det verkar var lite jobb med det ändå. Sen har jag inte så stort umgänge att dela och prata om produkterna. Särskilt nu när jag inte ska jobba så länge till nu heller. Annars lät det ju kul att få testa på lite. Såg att det var leksaker och sånt också. Får fundera ett tag till. Kram Tina

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!