24 februari, 2014

Kallt.

Idag blev det kaffe ute under eftermiddagen. Såg så härligt ut när dammtrasan låg i handen när vi var inne men det var kallt.

Fåglarna kvittrade, större barn cyklade på gatan, vi sparkade lite boll, gungade o givetvis trampade Oscar i bajs som låg på gräsmattan.
Nästan varje granne har katt o det bajsas överallt.
Jag gillar katter men inte deras skit!

Jag fryser fortfarande, vi var ute i nästan 2 timmar o inte ens mat eller en varm dusch har hjälpt. Men kan säga att det ska bli skönt att lägga sig i en varm skön renbäddad säng.

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara foton på lille älsklingen. Du är en duktig fotograf och lille bus ser så nöjd o glad ut trots att du tyckte det var kallt men till tröst ska ju våren vara på väg enligt väderprognosen i TV. Sov gott i natt i den nybäddade sängen. Kram till dig o resten av familjen. Marianne

    SvaraRadera
  2. Jag längtade ut från jobbet där jag gick. Det såg så härligt ut när man titta ut. Men snart så, så sitter man där med kaffekoppen och vrider upp huvudet mot solen.

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!