22 februari, 2014

Tillbaka.

Nu har 2/3 delar av min jobbhelg passerat o jag är glad för att jag har en lugn grupp med patienter för min hals har börjat ställa till det för mig.
Hatar att ha ont i halsen, magen eller huvudet.

Ikväll väntas det Schlager o pizza. Tanken var att vi skulle äta vårrullar men jag är sugen på pizza (är aldrig annars sugen) o eftersom dottern sover borta passar vi på.

I skrivandets stund sitter Lille bus i badet o det värmer mig verkligen att han vill bada, för ett tag sen var han mer eller mindre livrädd för att bada. Nu är det som vanligt igen o det är vi glada för.

Mammas badkille är TILLBAKA! 

Nu en sväng in i duschen för att piggna till efter lite vila o sen blir det mys med mina killar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!