09 februari, 2014

Helgen kom o gick.

För mig är det underbart att helgen lider mot sitt slut.
Jag har tillbringat fredag/lördag kväll på jobbet, upp tidigt idag söndag o även upp  imorgon för ett sista pass.
Sen väntar 1 ledig dag, då ska jag bara vara. Vara med lille bus o dottern som har sportlovsvecka.

Kvällen kommer bli tidig, trött o framförallt mätt efter kvällens goda pannkakor som gubben gjort eller som Oscar säger "pangkane". Söta buse.

På bilden ser ni 2 superfina kökshanddukar som dottern överraskade mig med i fredags. Hon vet att jag älskar ugglor o eftersom det var hennes sista praktikdag på Chilli så passade hon på.
Hon tänker på sin mamma hon.
Älskar dem!

1 kommentar:

  1. Vilka vackra handdukar du fick av dottern. Gulligt av henne. Förstår att du älskar din familj och att du också får tillbaka massor av kärlek från dom. Det förtjänar du eftersom du är en så omtänksam och fin mamma och naturligtvis även fru . Skickar här massor av kramar till min duktiga o gulliga svärdotter. Marianne

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!