11 mars, 2014

Kvalitetstid.

Idag har jag haft mys med mina barn.
Kvalitetstid.

Startade med en spännande bussresa ner till stan. Lille bus satt i vagnen alldeles knäpptyst o höll sig i vagnen.

Väl i stan besökte vi olika affärer i jakt efter en tunnare mössa. Hittade tillslut en på Åhléns.

Fika är ju givetvis något man ska göra på stan o det gjorde vi hos de trevliga asiaterna i Åhléns huset. Vi fick grillad chiabatta, ostfralla, kanelbulle, chokladboll o 2 drickor för 129 kr. Billigt om ni frågar mig.

Solens strålar värmde skönt o man blir på så gott humör. Energibatterierna laddas på för fullt. Härligt.

Besöket på stan avslutades med lite bus i Stadsparken. Vilken kanonfin lekplats de byggt upp. Kommer bli fler besök.

Bussresan hem var lite roligare då Oscar fick sitta själv. Han ville inte gå av. Får bli mer buss med lille bus.

Vilan väl hemma blev i över 2 1/2 timma.  Oops.

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag ni verkar ha haft och jättefina bilder på Oscar o Becka i vårsolens glans. Det är väl roligt med sådana dagar och vad rätt ni gör att vara tillsammans. Ni är underbara föräldrar och inte konstigt att era barn blivit så fina. Är verkligen en stolt farmor, svärmor o mamma. Kram Marianne

    SvaraRadera
  2. Ser underbart ut. Bilden överst är kanonfin på syskonen. Passar på att var ute här med, då sämre väder väntas. Kram

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!