16 mars, 2014

Lite nytt.

Oscar växer så det knakar.
Eftersom det är lite varmare ute nu så är overall alldeles för varmt att ha på dagis.
Det resulterade i en spontanresa till Ullared i morse.
Hittade utekläder o lite annat smått o gott men höll budgeten med marginal.

Annars har helgen varit lugn.
Fått upp lite hyllor i groventre'n, hälsat på pappa, vilat o myst.
Nu har vi precis ätit gubbens supersmarriga kycklinggryta med ris o slängt en smutsig liten kille i badet för imon är det vardag igen o min klocka ringer 4.50. Phu!!

Trevlig kväll!!

1 kommentar:

  1. Tänk att det kan vara så kul att åka till Ullared. Vi var där i Januari och jag vill dit igen nu. Fast jag får vänta till Maj. Jag är ju fortfarande ute efter en stor kruka att ha framför entrén. Kram

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!