06 mars, 2014

Ledighet.

 
Trött men snäll kille på kvällsshopping.
 
 
 
Oscar o hans pappa ritar lite på IKEA.
 
 

Oscar har hittat sin plats.



Detta är nu dag 2 av 3 som jag är ledig o det är skönt. Inget planerat förutom IKEA besöket igår kväll.

Trodde att det skulle bli jobbigt att ha med Oscar då vi inte var där förrän vid halv sex men han var så snäll så.
Hittade hyllan som jag vill ha till köket så nu ska den bara monteras o skruvas upp o antagligen blir det inget förrän till helgen då gubben har fullt upp med annat så jag får fint vänta.

Köpte även lite annat smått o gott som vanligt. Köpte bla en ny badrumsmatta, diskhanddukar, bordsunderlägg, en taklampa till köket, dottern köpte en sänghimmel mm mm Finns alltid något på IKEA.

Idag är det en sådan där rolig dag. Har städat o är inne på 2a maskinen tvätt. Potatisen kokar till dagens middag, fisken tinar o äggen är kokta.
Det blir torsk med äggsås ikväll. Gott.

Köpte ett tält igår som Oscar ska ha ute till våren/sommaren men jag ville se honom leka med detta så jag satte ihop det redan idag.
Direkt åkte det in bilar i tältet o han gick ut o in på upptäcksfärd, ögonen glittrade o det är så häftigt att se sin lilla unge bli så glad över något. Tänkte även ta ner lite goa filtar så det blir lite mys o gos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!