23 mars, 2014

Vilken helg.

Denna helgen vill jag bara glömma.
Tidigare i veckan sjukanmälde jag mig från att jobba helg (privat som jag inte delar med mig av). Skulle jobba fre-lör-sön.
Kan säga att jag hellre hade jobbat för igår fick jag även en släng av magsjuka. Dottern var dålig natten till lördag o jag blev dålig under em. Fy.
Idag känns det bättre o jobbar inte förrän onsdag kväll så jag har lite att vila på.

Innan jag blev dålig hann vi ändå hämta min beställning från en tjej som har en butik i Stockholm.
En butik fylld med sådant som jag gillar. Finns mycket jag vill ha där ifrån.

Eftersom hon inte har online köp än så kan man ändå beställa.
Kan tipsa om sidan som finns på Facebook o Instagram.
"Isabells home of love"
Gillar ni heminredning till bra priser så kika in.

Har länge tänkt visa er bilder på det nytapetserade köket men eftersom jag inte bytt tyg på kökssoffan än så vill jag vänta. Men under veckan som kommer ska det nog bli av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!