30 mars, 2014

Underbar helg.

Vilken underbar helg.
Har hunnit med väldigt mycket. Härligt.

Lördagen började med go fika hemma hos pappa där även mina 2 systrar var.
Kvällen slutade med go Thai mat o jag bara älskar just Thai. Skulle nog kunna leva på det, i alla fall under en längre tid.

Under natten till söndagen förlorade vi 1 timma vilket gjorde att vi vaknade halv 6. Tidigt men vi var pigga.
Efter frukosten blev det att vi gick ut.
Trädgårdsmöblerna åkte fram. Jag planterade lite Penséer. Oscar lekte med grannbarnen o det var full fart på dem alla. Härligt att se o det ska bli så kul att se dem växa upp ihop.

Under em/kvällen har vi även hunnit handla. Badat Oscar. Ätit middag o jag har städat övervåningen.

Är det den ljusa årstiden som gör att man får energi?
Vårkänslorna spritter i kroppen o jag längtar efter lite egentid med min man men om 2 veckor får jag ha honom för mig själv. Då väntar en hotellnatt i huvudstaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!