10 mars, 2014

Lägg ägg.

Dagen har spenderats med min lille bus.
Vi har städat o tvättat. Kikat på favoriterna "Pax" "Labyrint" o "Skåpbilen Olle".

Tröttnade på att sitta så det blev en stund i skogen o jag fascineras av hans intresse av olika pinnar. Ibland hittar han en "bättre" pinne o låter den andra ligga kvar. Varför?
Hade varit väldigt kul att veta vad som rör sig i hans lilla huvud.

Påskliljorna fick en ny kruka o genast kom det lite besök av Uggla.
Hon verkade trivas så bra att hon la några ägg. Skoja bara.
Hade inte mycket till dekoration hemma så det fick bli vad jag hittade.

Imon väntar ett äventyr för Oscar.
Han ska få åka buss för första gången. Spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!