28 november, 2014

Alingsås.

Idag är jag ledig o är ledig tills tisdag. Skulle jobbat helgen men tog semester då det är gubbens sista pappalediga helg.

Bestämde oss för en shoppingrunda i Alingsås.
Balders Hage är ett givet besök o hittade lite smått o gott.
En fika på stan stod oxå i planeringen o kaffet värmde gott denna kyliga dag.

Kikade in på Villervalla o de har så fina färgglada kläder till barn. Vill ha allt. Nästan.

Ett mysigt besök med lite shopping med mina killar var inte dumt.
Hittade även 3 julklappar till dottern o present till mig själv då jag fyller år nästa vecka.

2 kommentarer:

  1. Å jag var nästan på väg dit idag med ju. Vist har de mycket fint på Villervalla. Handlar alltid nått inne i rea rummet där. Som du skrev man vill ha allt där.
    I morgon hoppas jag åka till Gråbo = byn bredvid. Där har Strömhaga en outlet butik som är öppen ibland. Deras grejer finns på Balders Hage, bland annat burkarna vi har. Fast det händer mycket i morgon runt omkring här så jag får se vad jag hinner med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittade tyvärr inget i rearummet heller.. fanns bara i strl 92 o Oscar behöver 104.
      Finns mycket fint o ska verkligen köpa lite mer färgglatt till vår lille.
      Köpte sista burken nu. Kokosflingor o är nu sugen på Knäckebrödsburken.
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!