15 november, 2014

Lördag morgon.

Helgen för min del består av jobb. Har nu 3 helger i rad på jobbet o det är självvalt.
Eftersom min man är pappaledig så valde jag att jobba fler helger i november o detta för att ha lediga helger under december.
Det är ju då det är mysigt med julstök o bakning, lyssna på julmusik o tända ljus med en varm glögg i handen.

Som varje morgon började vi dagen med lite frukost för att sen hamna framför Barnkanalen o en massa leksaker.
Finns inte en dag som det inte leks med leksaker.
Det är så kul att få följa med i utvecklingen hos den lille herren. För varje dag är det något nytt som inträffar o nya ord dyker upp.
Igår fick jag skjuts till jobbet o Oscar sitter med en liten pinne i sin bilbarnstol o när jag ska hoppa ur säger han:
-Mamma, inte snubbla på pinnar på jobbet!

Kunde inte annat än att skratta o pussa honom Hej då.

Denna lille kille...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!