18 november, 2014

Städa.

Sen jag kan minnas har jag alltid haft ordning o reda. Det var inte många gånger som min mamma behövde tjata på mig i flickrummet för att städa.

Än idag vill jag ha fint o rent runt omkring mig. Det behöver absolut inte vara pedantiskt men jag mår bra av att hålla iordning.
En blöt Ajaxtrasa i handen, att bara damma lite lätt funkar. Bara jag får hålla i trasan o känna doften av rengöringsmedel får mig på bättre humör.
Kanske är jag skadad men det är sån jag är.

Min man är inte som jag men det kräver jag inte heller.
Vår plan ändå för imon är att lämna Lille bus hos farmor för att röja under trappen o jag ska garanterat hålla i en trasa under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!