06 november, 2014

Första snön.

Idag föll den första snön.
Inget märkvärdigt då jag älskar när stora stora flingor dalar sakta ner.

Snön idag yrde o flög åt alla håll o skulle jag varit ute på morgonen hade jag fått hår i munnen. Får alltid det.
Trots yrvädret blir jag påmind om att min favorithögtid väntas.
Än har inte myskänslan infunnit sig i mig men jag hoppas den kommer...
Jag ÄLSKAR ju julen o allt som hör till.

Idag vaknade jag före tuppen o innan killarna vaknade hann jag tvätta en maskin tvätt, se 3 inspelade program o förbereda frukost.
I skrivandets stund har jag bäddat ner mig med både mitt o min mans täcke. Tänkte vila lite inför jobb ikväll.
Imon väntas en ledig dag o en kväll i Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!