20 november, 2014

Sista lediga dagen.

Ja, då har jag varit ledig i 3 dagar o har fått ganska mycket gjort här hemma.

Lådorna inför Advent har tagits ner från vinden, ljusslingorna är kollade så att alla lampor lyser.
Rensat under trappen, handlat, städat, tvättat o busat med Lille bus. 

I em var vi en sväng till Coop o det spelar ingen roll vilken affär vi åker till o Oscar vill jämt köpa en Tomte. Idag sa vi stopp.

Middagen bestod idag av familjens favorit.
Stuvad spenat o fiskpinnar (halvfabrikat men ack så lätt o gott när hungern smyger sig på).

Ikväll har jag börjat knåpa på inköpslistan eftersom vi ska till Ullared på måndag.
Längtar.
Har du något tips på vad jag ska kika efter i Ullared?
En Tomte till Oscar blir det o istället för en massa små bilar/leksaker ska vi kika på bla en balanscykel o bilbana. Det blir större paket i år o givetvis lite smått till kalendern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!