16 november, 2014

Pannkakor o önskelista.

Söndag o jag vaknade 3 inatt med en huvudvärk som heter duga.
Kunde inte somna igen så efter duschen blev det en kopp kaffe o värktablett.

Tur att dagen på jobbet blev lugn o att jag har en student o värken släppte under morgonen.

Gick hem så fort rapporten var klar till kvällspersonalen för att landa i sängen.
2 timmar sov jag. Skönt.

Vaknade upp till doften av pannkakor o efter en dusch så vaknade jag till.

Det har blivit lite av en tradition att äta just pannkakor de söndagar jag jobbar dagpasset. Detta innebär att om 2 v är det dax igen för då jobbar jag söndag dag igen.

Mätta i magen satt Lille bus o jag o kika i reklam. Han hittade många bilar, traktorer, helikoptrar o andra leksaker som han vill ha.

Försöker förklara att han får höra en lista till Tomten. Inte det lättaste för han tror att Tomten kommer varje dag.

Kvällen spenderas i fåtöljen o ska kika på nya serien "Torpederna" i 4an sen blir det sängen för ännu ett tidigt pass imorgon. Sen väntar 3 lediga dagar.
SÅ SKÖNT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!