20 april, 2015

Ledig måndag o sol.

Sov länge idag. 7.10 vaknade jag o Lille bus o det är länge för att vara jag.

Slängde snabbt i en maskin tvätt som hängdes ute för tork o plockade lite i huset. Stora tösen har lovat att städa i veckan så jag struntade i dammtrasan.

Vädret är ju kalasbra o kan ju inte bara vara inne. Har nu varit ute sen 11.30 o blir ute ett bra tag till.
Hemleveransen av veckohandlingen har varit o jag har grejat lite i trädgården.
Börjat förbereda altanen för trall. Ska även köpa markduk som stoppar ogräs. Trött på att ta bort ogräs mellan plattorna så nu blir det trall.

Fika är obligatoriskt i fint väder.
För mig blev det en Celcius med päronsmak o den va god.. kommer bli fler.

Ha en go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!