28 april, 2015

Terapi i annan form.

Ja.
Så kan man kalla det.
Terapi i form av bakning.

Jag är ensam hemma då det fick bli en sjukdag för mig.
Vaknade med migrän inatt o varken dusch, tabletter eller kaffe hjälpte. 4.20 ringde jag jobbet o sjukanmälde mig.

Har slöat o sovit hela dagen o värken är borta men känner mig tung i huvudet.
En till kaffe på detta o jag är i form. Tror jag.

Passade på att baka lite då jag är själv.
Finns inget bättre än att fixa o dona i köket när man är ensam. Älskar det.

Musik lite svagt i bakgrunden o jag går loss bland mjöl, socker o bunkar.

Orkade inte baka något avancerat men blev lite fika till helgens familjeutflykt.

Kolakakor o Silviakaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!