13 april, 2015

Min man.

Idag fyller min man/barnens pappa 43 år.

Har svårt att riktigt inse att han börjar komma upp lite i åren men det vore konstigt om han inte åldrades då vi började träffas när jag var 15 o han 18.
Känns som om det var igår.
Idag har vi en dotter som är 18 o en son på 3 år. Underbart att det är samma pappa.

Vi har gått igenom mycket ihop.
Haft både toppar o dalar under åren men nu är vi så trygga med varann att det väldigt sällan är dalar.
Vi kan givetvis bli sura o att diskutera något vi inte anser samma om är hopplöst. Ingen av oss vill ge med sig o tror starkt på våra egna åsikter o argumenterar om det.
Men han är min BÄSTA vän o älskar honom.
MIN TRYGGHET!

Han firades av mig o barnen o blev bjuden på middag o tårta när han kom hem.
Potatisgratäng med kyckling o sallad.
Blåbärstårta med vit choklad från Maxi.

Kan lugnt säga att det var väldigt smarrigt. Nu är vi mätta o belåtna o han ska få välja tv-program ikväll o väljer "Baren". Ja ja... jag sitter fint med för det är ju trots allt hans födelsedag.

Grattis älsklingen på din dag o jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!