24 april, 2015

Snacks.

Det finns massa olika snacks o när vi är ute o åker längre sträckor så brukar vi alltid ha något i bilen.

Oftast blir det varsin flaska vatten o något godis/frukt.

I em ska vi ut o åka.
Inte så långt men eftersom både gubben o dottern kommer direkt från jobb/skola tänkte jag att vi kunde ha något i bilen.
Som inte smular.

Tortillabitar blev det.

Det enda som behövs är tortilla, skinka o ost.

Emellan 2 tortilla lägger jag i ost o skinka. Sen steker jag dessa i en varm panna, inget fett behövs.

Dela dem när de svalnat o sen är det bara att äta.

Vill man göra dem festligare är det bara att låta fantasin flöda.
Finare skinka, purjo, philadelphiaost mm
Man tar helt enkelt något man tycker om men ost behövs så att de klistrar ihop sig.

1 kommentar:

  1. De är goda, gör dem ibland, snabbt enkelt och gott och lite disk.

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!