15 april, 2015

Regn.. o rastlös.

Idag är det dag 2 som det regnar o jag är hemma med lilla prickigkorven (vattkoppor).
Han börjar bli bättre men får inte gå till dagis under veckan.

Har ingen större lustigt till att hitta på något men efter vår vila slängde jag i bästa oljan i håret.

Kung Markattas kokosolja.

Ja, den är kanon för sprött o trött hår.
Använd oljan i rent (fri från stylingproduktet) o torrt hår.
Oljan är hård i sin burk men värms upp mellan handflatorna så att du lätt kan massera in det i håret. Låt verka i någon timma eller mer o duscha ur det med schampo.

Medan oljan gjorde sitt i mitt hår passade jag på att städa övervåningen o bytte lakan.
Kan säga att jag redan längtar till ikväll. För det finns inget skönare än nya lakan.
Självklart ska man vara nyduschad oxå.

Trött tjej idag.

Nä. Nu är det en stor kopp kaffe som gäller innan det är dags att laga middag i form av köttfärssoppa o givetvis blir det dopp med kokos. 

Kokostopp, kärleksmums o smarrybites o detta delas med Lille bus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!