21 augusti, 2015

1a sjukdagen.

Nu är vardagen igång på allvar.
Jörgen jobbar.
Rebecka går i skolan.
Oscar går på dagis (ja, vi säger dagis)
Jag jobbar.

Känns helt ok att komma igång igen fast jag är lite trött på mitt jobb. Känns som om jag skulle behöva göra något nytt nu.

Under hösten kommer jag dock ifrån avdelningen lite då jag ska läsa en kurs på högskolan. Detta ser jag fram emot o hoppas det kanske sporrar mig att läsa något till våren. Kanske?

Kvällen igår va katastrof.
Urkass i magen o ont i huvudet som fortsatte hela natten. Detta gjorde att jag var hemma från jobbet idag.

Sov 3 timmar när huset blev tomt o satte mig sen i solen en stund. Känns mycket bättre nu o i em kom det hem en trött liten kille från dagis som la sig ner för att leka med sina bilar. En kille som är stor nu som mer eller mindre äntligen är blöjfri.

Tanken är att vi ska ut till morfar på ett kvällsdopp. Hoppas det blir av.
Annars blir helgen lugn o jag är ledig tills tisdag kväll. Fint väder ska det ju även va så det är lika bra att passa på att njuta.

Trevlig helg mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!