23 augusti, 2015

Härlig dag.

Efter frukosten packade vi in oss i bilen för att åka till "fågelsjön" (Ramnasjön) som Lille bus kallar den.

Träningskläderna var på o det blev pw runt sjön. Tänkte först ta en vilodag men ångrade mig lika fort eftersom gubben ville till sjön.

Då Oscar var med så var det min tur att ha lite koll på honom, turas om. Han knallar dock på så jag fick upp både puls o svettpärlor på pannan ändå för den lille killen har snabba ben. När jag fått bättre flås tänkte vi ta med hans cykel men det längre fram.

Kan ni tänka er att jag har varit ute o gått vid 3 olika tillfällen eller egentligen 4 gånger denna veckan med rask promenad till jobbet inräknat.

Är så sjukt stolt över mig själv!

Har bara 1 problem o hoppas ni kan hjälpa mig?
Hur andas man egentligen när man börjat få upp flåset?
In genom näsan o ut genom munnen?
Eller är det på annat sätt?
Har urkass andningsteknik.

1 kommentar:

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!