08 augusti, 2015

Lördag.

Kunde inte hitta en passande rubrik o vid dessa tillfällen är det lätt att bara skriva veckodag.

Trots att klockan är 23.48 så är det ännu lördag.

Idag har vi tvättat o packat inför semesterns sista inbokade tripp. Har semester i 10 dagar till.
Nu blir det några nätter i Bohuslän med mina killar. Äntligen ska Lille bus få fiska krabbor. Som han tjatat om detta.

Passade på att rensa mobilen på bilder o lite annat gammalt.
Min man tyckte det var för mycket bilder o han visade mig hur jag skulle göra för att flytta dem till en extern hårddisk.
Jag hade över 2000 bilder som togs bort.
En hel del...

Vad har du gjort idag o vilka planer har du för söndagen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!