03 augusti, 2015

Kusten.

Idag tog vi bilen som var packad med badkläder, handdukar o äggmackor för en dag på stranden.

Vi har lite mer än 1 timmes bilresa ner till Varberg o havet.

Vi åkte till Apelviken o var framme redan strax efter 10 på morgonen.

Oscar gick direkt till havet. Tanken var att vi bara skulle känna på vattnet men helt plötsligt låg han i vattnet.

Efter några timmar tröttnade vi på värmen o det konstanta tjatet på Oscar om att inte springa runt, kasta sand eller hoppa från dynerna.

Vi avslutade ändå dagen med en glass vid hamnen. Gott.

En toppendag med kanonväder, havsluft, sand o solbränna.

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag. Snart är semestern över för min del och som vanlig hinner man inte med allt som man vill göra. Nackdel med en trädgård som inte är klar. Till nästa år ska jag baske mig ha 5 veckor semester. Kram Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du.. tiden går fort men jag har 2 v kvar på semestern. Vet att sista tiden kommer flyga iväg men men..
      Nästa år blir det nog 5 v semester, vi har ju rätt till det nu när vi är 40+ ;)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!