04 juli, 2013

Namn-lappar.

 48 Tygetiketter | Namnlappar av tyg | Namnlappar för kläder [27070335]
Bild lånad via cottontrends.se

Har börjat fundera på förberedelse inför dagis.
Ja, jag är lite tidig men bättre det än att komma på det sista dagarna innan han ska börja :)

Vad är det man behöver tänka på??

Namnlappar som på bilden ovan ska jag beställa, föredrar de som man syr på men finns ju även de man stryker på.

Ryggsäck är väl kanske en idé att fixa, för jag antar att de har fika i skogen mm.

Regnkläder o stövlar finns redan.

Ombyte ska man ju se till att det finna på dagis o blöjor.

Är det något som jag glömt??

Kram Hanna


3 kommentarer:

  1. Har han napp? Det är ju bra om dom också är namnade, eller om du har en napphållare med band och skriver namnet på bandet.

    Skalbyxor tycker jag är bra att ha på dagis med.

    När börjar han på dagis? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för idéen om skalbyxa, ska till Ullared i augusti och komplettera hans garderob.
      Han börjar dagis i september och napp har han inte, det är tummen o gosedjur som gäller..

      Radera
    2. Ok, annars brukar Lindex och det andra butikerna i stan ha till ok priser. Jag har alltid haft otur att kläderna från Ullared spruckit i sömmarna. Kläder slits en del på dagis :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!