03 juli, 2013

Sol.

Äntligen lyser solen upp tillvaron igen. Jag har gått runt hemma med noll energi/kraft men så fort solen kommer så blir man så där löjligt glad för ingenting.

Kaffet har avnjutits på baksidan samtidigt som jag bläddrat i senaste numret av Hembakat som jag inte hunnit kika i förrän nu (glömt av att jag hade den).
Nu ska jag få igång mitt bak-intresse igen.
Älskar ju att baka i vanliga fall o kunna bjuda på något gott till kaffet. Får alltid beröm för mina bakverk jag gör men sen en lång tid tillbaka har det blivit släta koppar hos familjen Sjöberg :)

Nu är det dags att damma av min fina assistent som står och väntar på att få jobba för när jag har handlat i em finns inga ursäkter längre.

♡♥ Kram o Välkommen på en kopp med dopp ♥♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!