04 juli, 2013

Torsdag.


Har fått en akrobat i huset, galenpanna o skrämmer skiten ur
sin mamma dagligen.
 

Torsdagen börjar gå mot sitt slut men det är bara skönt för imon jobbar gubben sin sista dag (har jag skrivit det förr ha ha... ;)
Nu väntas 4 veckor ihop, härligt.

Idag har det varit ett kansigt väder, när man tittat ut så har det sett kallt ut. Väl ute så har det varit så äckligt varmt.
Jobbigt att klippa/trimma gräset men jag hade tur som fick hjälp av dottern. Fint blev det som vanligt o mysigt med en glass- & drick paus på verandan. Inte ofta man ser henne när det är dagsljus ;)

Nu har vi ätit kvällsmat o lille bus har lagt sig.
Blir inte att man gör mer idag utan imon blir det lite städ o på kvällen vankas mys med min man.

Trevlig kväll!!


Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!