28 juli, 2013

Uppdatering.

Hallå mina läsare, om det fortfarande finns någon kvar.

Sommaren rullar på o inläggen har blivit allt glesare, det beror inte på någon bloggtorka utan mer torka av mig själv.
Värmen har gjort att man inte orkar göra något, så fort man rör sig så blir man svettig o har försökt så gott det går att bara vara. Inte städat något nämnvärt heller (fast jag är en städtant) inte lagat någon märkvärdig middag men det här med att inte göra något är jobbigt, är van att hålla igång.

Igår kom det en regnskur som var underbar men eftermiddagen blev äcklig av nästan tropisk hetta, regnat idag på morgonen/fm. Det sägs att denna dagen kommer bli sommarens varmaste dag men det tvivlar jag på.

Ja, vad har vi då gjort denna sommaren. Slänger in lite bilder så får ni en uppdatering o om du vill så finns jag ju även på Instagram under namnet hannasj0berg (o:et är siffran noll).

Glöm inte att läsa de 3 andra inläggen som är under denna, det är om vår natt i Jönköping, våra 2 nätter i Bokenäs o BVC-besök.

Njuter av mina fina Dahlior.

Lille bus busar i vattnet.
 
 
Skönt med en paus i pappas stol.
Vill också ha en sådan här fin Humle som min pappa har.
 

Svalkande o gott.


Djupa samtal o bus med morfar.
 

Gott med glas till kaffet på sin bakgård.

Bytt vårat Wii till PS3.

3 kommentarer:

  1. Vilken fin dahlia, har du namnet på den.

    Härlig bild på busen vid vattnet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar mina Dahlior o det kommer nya knoppar hela tiden. Har tyvärr inte namnet på denna då jag köpte i storpack på Plantagen för ett par veckor sen.

      Radera
  2. Jag har inte haft några Dahlior i år, glömde gräva upp lökarna jag fick förra året. Ska köpa nya till nästa år, så då får jag hålla utsikt, för den var väldigt fin.

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!