15 juli, 2013

Vardag.

Vardagen gör sig påmind då de beställda namnlapparna kom med posten idag.
Är nöjd med beställningen o kommer beställa från samma företag igen för lapparna kommer nog gå åt.

Idag har morgonen varit seg.
Satt länge framför tv medan Oscar hoppade upp o ner från mitt knä.
Han visste inte om han skulle kika på tv eller sitta i knät.
Fick mig en tår i ögat när jag sa att
-Vi måste ta vara på dessa stunder nu för snart börjar du dagis.
Han bara tittade på mig med ett leende på läpparna o fattade ingenting, min lille bus.

Jörgen har varit o tvättat bilen o jag kikade efter lite boende att åka till nu undrar semestern. Hittade ett ställe vid havet i närheten av Uddevalla som vi bokade via Coops hotellpremie.
2 nätter i 4 bädds stuga för 2000 är som hittat o Jörgen kan få äta sina köttbullar o gräddsås på burk (semestermat/campingmat) som han gärna vill under sommaren.
Ska bli skönt att komma hemifrån lite o kanske kommer jag till Havets hus oxå ;-)

Dags att fixa lite lunch o slänga en trött kille i säng.

♡♥ KRAM ♥♡

2 kommentarer:

  1. Vad trevligt att ni fått tag i ett boende nu i sommar och hoppas ni får härligt väder och ett par trevliga dagar. Vilken fin säng er lille bus fått. Den kommer han säkert att älska att ligga i. Det var också fina namnlappar du skickat efter. Blir en del att pyssla med och få i kläderna men du är ju duktig Hanna så det fixar du säkert. Kram till er alla - svärmor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sängen är vi jättenöjda med o även priset. Fick den för 300 kr via Blocket :)

      Nu blir det lite pyssel på kvällarna framför tv, sy namnlappar men sånt tycker jag bara är roligt ;)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!