21 december, 2013

3e dagen.

Idag är det 3e dagen som jag vaknar strax efter 5 på morgonen.
Kaffet är klart, äggen kokar o jag har duschat. Resten av huset sover så jag ska njuta av en kopp i tystnaden o senaste programmet med Ernst.

Ännu en gång har vi alla i familjen drabbats av förkylning, jag som precis blivit frisk från den förra. Måste vara de grymma dagisbacillerna som satt klorna i oss igen men nu dröjer det innan O ska dit för nu har han lite julledigt.

Utanför hör jag hur regnet öser ner o skulle helst sitta o mysa under min filt hela dagen men icke.
Idag ska vi trängas i butikerna som alla andra. Köpa den sista julmaten o klapparna. Har vi tur så får vi tag på allt på Maxi men det kanske är önskedröm?

Ta det lugnt i Julstressen mina vänner!
♡♥ KRAM ♥♡

1 kommentar:

  1. Hoppas ni blir friska fort från den uschliga förkylningen. Kaffe o kokt ägg gör nog nytta hoppas jag. Jag var också i affären idag men ej matbutiken utan Eko i Knalleland o där var ingen trängsel. Skickade en blomma till min bror som ju fyller år på julafton. Vill passa på att önska er alla en God Jul och att ni får mysa o ha det skönt på uppesittarkvällen med din fina snälla pappa o dina vackra systrar. KRAM FRÅN MARIANNE

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!