09 december, 2013

Tidig morgon.

Ullared.
 

Årets julkort är redo för brevlådan.


Nu är mina helger på jobbet över för ett tag fram över. Har ju jobbat 3 helger i rad o senaste veckan har jag jobbat 7 dagar av 9 så att få vara ledig idag är inte dumt o det ljuva är att jag är ledig imorgon tisdag också. Har bara 2 arbetsdagar denna veckan, Lovely.

Klockan ringde klockan 5 i morse, in i duschen, en kopp kaffe, lite välling till lille bus o sen in i bilen för en tripp till Ullared.

Vi var där när de öppnade o vi fick parkering precis jämte kundvagnarna o så nära har vi nog aldrig stått.
Eftersom vi inte var ute efter något särskilt så tog vi god tid på oss för att strosa runt. Hittade lite julklappar till oss själva men de ska slås in så det blir inte att vi får något innan jul.

När vi landat i hemmet så blev det en lååång vila på 2 timmar, det var otroligt skönt o välbehövligt.
En kopp kaffe på det o fortsatte att göra iordning julkorten som påbörjades igår så imon hamnar de på lådan.

Imon blir det till att handla lite o för en gångs skull ska vi beställa tårta istället för att göra en egen.
Detta är en lyx man emellanåt får unna sig, eller?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!